tiistai 17. kesäkuuta 2014
sunnuntai 9. maaliskuuta 2014
Juhlan aikaa: Juhlan aikaa: Juhlan aikaa
Juhlan aikaa: Juhlan aikaa: Juhlan aikaa: Juhlan aikaa: Juhlan aikaa : Juhlan aikaa On taas ollut sellainen vuosi 2013 jolloin on juhlittu sellaisen pidemmän kaavan mukaan. Minu...
tiistai 4. maaliskuuta 2014
Juhlan aikaa: Juhlan aikaa
Juhlan aikaa: Juhlan aikaa: Juhlan aikaa On taas ollut sellainen vuosi 2013 jolloin on juhlittu sellaisen pidemmän kaavan mukaan. Minulla tuli nimittäin 80 vuotta ...
Juhlan aikaa
Juhlan aikaa
On taas ollut sellainen vuosi 2013 jolloin on juhlittu sellaisen pidemmän kaavan mukaan.
Minulla tuli nimittäin 80 vuotta täyteen. Se on saamani tiedon mukaan sellainen merkkipaalu
jota pitää juhlia.Sanovat nuo viisaat,että sen iän kun saavuttaa niin se on kunnioitettava ikä.
Eikös se ole niin,että eihän kunnioitusta voi ohittaa noin vain,että siinähän se meni,tuokin päivä.
En minä mitään suurenpia juhlia pitänyt,mutta pitihän noille läheisille jotakin tarjota,parempaa sapuskaa kun arkiruoka.Piti mennä tutun pitokokin juttusille ja tilata kahden ruokalajin päivällinen ja kahvit ja kaakut juhlan kunniaksi.
Olise mukavaa kun tilaisuuden aluksi kohotettiin "samppalasit" ja tyttäremme Pirjo jas hänen lapsenlapsensa Denise lauloivat onnittelulaulun oikein kaksäänisesti ja vielä ensin suomeksi ja sitten englannin kielisenä toinen kerta.
Kyllä se vähän tunnelmaa,tämmöselle vanhalle äijälle korotti,taisi siinä tippa silmään vähän tulla,vaikka en minä sitä tunnustanu ole,mutta niin ne sanoivat.
Ei sunkan täsä sitten muuta ihmeempää ole tapahtunukkan. Vaimo täytti puoli vuotta aikaisemmin
75 vuotta täytyy siitä sitten kirjoitella seuraavalla kerralla.Toivon kaikille lukijoille ympäri maailman kaikke hyvää ja koittakaa elää ihmisiks.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
