Juhlan aikaa

tiistai 17. kesäkuuta 2014

Juhlanaikaa

 
Lähettänyt Rauno-pappa klo 10.57 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin
Uudemmat tekstit Vanhemmat tekstit Etusivu
Tilaa: Blogitekstit (Atom)

eläkeläinen,upseeri,paikassa KaarinaTietoja minusta

Rauno-pappa
Olen avioliitossa,2 lasta ja 6 lastenlasta.
Tarkastele profiilia

Blogiarkisto

  • ►  2015 (8)
    • ►  elokuuta (1)
    • ►  heinäkuuta (1)
    • ►  toukokuuta (2)
    • ►  maaliskuuta (2)
    • ►  helmikuuta (1)
    • ►  tammikuuta (1)
  • ▼  2014 (4)
    • ▼  kesäkuuta (1)
      • Juhlanaikaa
    • ►  maaliskuuta (3)
Teema: Yksinkertainen. Sisällön tarjoaa Blogger.