sunnuntai 23. elokuuta 2015
Aamu omenatarhassa: Nyt mun on pakko kertoa
Aamu omenatarhassa: Nyt mun on pakko kertoa: Olette ehkä huomanneet, että mulla on ollut pieniä vaikeuksia kirjoittaa. Se johtuu siitä, etten ole omasta mielestäni jotenkin osannut tu...
perjantai 31. heinäkuuta 2015
maanantai 25. toukokuuta 2015
Book Loves Rock: Four things: Vacation Edition
Kirja Loves Rock: Neljä asiaa: Vacation Edition : Se on toukokuussa! Ei, se on enemmän kuin: Se MAY !!!! Kesä on aivan nurkan takana, joten ajattelin jakaa kaikki minun u ...Loistavat Blogit
olen iloinen lukiessani. Matka hyvin hauskasti tuotu esiin eri kohteet.Kirjoitustyyli selkeä,sinä olet opettaja ja siitä näkyy tekstin selkeys. Hyvää jatkoa Sinulle ja hyvää lomaa terveisin Rauno Kulmala paikassa Finland city Kaarina.2015.05.25 klo 20.30.
olen iloinen lukiessani. Matka hyvin hauskasti tuotu esiin eri kohteet.Kirjoitustyyli selkeä,sinä olet opettaja ja siitä näkyy tekstin selkeys. Hyvää jatkoa Sinulle ja hyvää lomaa terveisin Rauno Kulmala paikassa Finland city Kaarina.2015.05.25 klo 20.30.
perjantai 1. toukokuuta 2015
tiistai 3. maaliskuuta 2015
Juhlan aikaa: Tervehdys Juhlan aika 2015.
Juhlan aikaa: Tervehdys Juhlan aika 2015.: KULTAPRONSIHÄÄT 03.03.2015 Huomenna jos Luoja suo, vietämme Kultapronssi hääpäivää. Tulee kuluneeksi 59 vuotta sii...
maanantai 2. maaliskuuta 2015
Tervehdys Juhlan aika 2015.
KULTAPRONSIHÄÄT 03.03.2015
Huomenna jos Luoja suo, vietämme Kultapronssi hääpäivää. Tulee kuluneeksi 59 vuotta siitä kun sanoimme toisillemme TAHDON,Turussa Maarian seurakunnassa,vihkipappina toimi rovasti Jaakko Haavio,kuuluisa ja tunnettu persoona niin pappina kuin kulttuurin eri saroilta,lähinnä kirjallisuus ja runous.
Niin ne ajat ovat kuluneet olin silloin 22 vuotias ja rakas vaimoni Eeva 18 vuotias.Niin meistä tuli aviopari ja liitto on pysynyt koossa em 59 vuotta mitä pidän suurena ja harvinaisenakin virstanpylväänä.
Mitään suuria pippaloita ei pidetä ,juhlassa on mukana vain yksi kutsuvieras ja hän on meidän ensimmäinen ja näin ollen vanhin lapsenlapsemme,Jarkko.
Ensi vuonna ,jos elämä saa jatkua niin pidetään sitten suuremman pippalot.Siloin on TIMANTTI HÄÄT.
Me olemme sairauden aihettamista vastoinkäymisistä huolimatta olleet onnellisia ja Suuri Rakkaus on meidät pitänyt yhdessä.
Toivon,että saamme viettää juhlapäivää rauhallisesti ja yhdessä Jarkon kanssa nauttia Juhlapäivällisen Ravintola KASKIS,joka on tietysti Kaskenmäellä Turussa.Kelloaika jääköön salaisuudeksi.
Toivonmme,että kaikki jotka tämän sattumalta lukevat ovat hengessä mukana kauniin ja lämpöisin ajatuksin.
Rakkaat terveiset ja kaikkia hyvää Teille arvoisat lukijat.Sanoisin,että tähän vuosijuhlaan toivon Teidän kaikkien liitossa olevien pyrkivän.
Kaarinassa maaliskuun 2. päivänä ad 2015
Rauno ja Eeva Kulmala
Sijainti:
20780 Kaarina, Suomi
tiistai 3. helmikuuta 2015
perjantai 9. tammikuuta 2015
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
