Kirja Loves Rock: Neljä asiaa: Vacation Edition : Se on toukokuussa! Ei, se on enemmän kuin: Se MAY !!!! Kesä on aivan nurkan takana, joten ajattelin jakaa kaikki minun u ...Loistavat Blogit
olen iloinen lukiessani. Matka hyvin hauskasti tuotu esiin eri kohteet.Kirjoitustyyli selkeä,sinä olet opettaja ja siitä näkyy tekstin selkeys. Hyvää jatkoa Sinulle ja hyvää lomaa terveisin Rauno Kulmala paikassa Finland city Kaarina.2015.05.25 klo 20.30.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti