sunnuntai 23. elokuuta 2015

Aamu omenatarhassa: Nyt mun on pakko kertoa

Aamu omenatarhassa: Nyt mun on pakko kertoa: Olette ehkä huomanneet, että mulla on ollut pieniä vaikeuksia kirjoittaa. Se johtuu siitä, etten ole omasta mielestäni jotenkin osannut tu...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti