Juhlan aikaa
sunnuntai 23. elokuuta 2015
Aamu omenatarhassa: Nyt mun on pakko kertoa
Aamu omenatarhassa: Nyt mun on pakko kertoa
: Olette ehkä huomanneet, että mulla on ollut pieniä vaikeuksia kirjoittaa. Se johtuu siitä, etten ole omasta mielestäni jotenkin osannut tu...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti